Rendelni a Virág a világba virágküldő szolgálat hálózatán nagyon egyszerű, csak kövesd a következő néhány lépést:
A virágküldés weblapunkon néhány egyszerű kattintással kezdődik.
1. lépés: válaszd ki az országot, majd a csokrot
2. lépés: töltsd ki a megrendelő lapot
3. lépés: válassz fizetési módot add le a megrendelést.
A többit bízd ránk!
Miután fogadtuk megrendelésed, kollégáink rögtön továbbítják azt a címzetthez legközelebb eső virágüzletünkbe, ahonnan a kért időpontban megkötjük és kiszállítjuk a csokrot szeretteidnek.
A PAYPAL fizetési rendszeren keresztül gyakorlatilag bármilyen bankkártyával tudsz fizetni, és sokkal biztonságosabb és megbízhatóbb, mint a legtöbb banki fizetési modul. Amennyiben bankkártyával szeretnél fizetni, használd bátran a PayPal fizetési módot. Néhány adat megadása után azonnal fizetheted a megrendelést a világ bármely pontjáról.
Miután leadtad a rendelését, pár perc múlva kapni fogszi egy e-mailt az általad megadott E-mail címre, amiben benne lesz megrendelés száma is. Amennyiben ilyen e-mailt nem kapsz, érdemes megnézni a spam fiókot. Bármi gond esetén, legyél kedves felvenni velünk rögtön a kapcsolatot az alábbi számokon: +36 20/48 88 362
Szíveskedj megadni a szálloda nevét és címét, a szobaszámot, illetve a címzett nevét, vagy a csoport nevét, ha csoportos foglalásról van szó.
Kórházba történő szállítás esetén kérjük, tüntesd föl az osztályt, illetve a kórterem és szoba számát is.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy Magyarországon nem minden osztályra lehet virágot bevinni. Amennyiben nem engedik be, úgy a nővérpultnál kerül leadásra. Garanciát is az osztály nővérpultjáig vállalunk! Szállodába történő szállítás esetén kérjük, jelöld meg a szobaszámot és a vendég nevét. A kézbesítést a szálloda recepciójáig garantáljuk.
Amennyiben kérdésed van a leadott rendeléssel kapcsolatban, vagy esetleg valami új információval szeretnéd azt kiegészíteni (pl.másik telefonszám...stb) kérjük, küldd el nekünk e-mailben vagy vedd fel velünk a kapcsolatot: +36 20/48 88 362
Kérjük vedd figyelembe, hogy nem tudjuk egyszerre mind a 40 000 virágüzlettel tartani a kapcsolatot, hogy nyomonkövessük a rendelés a menetét. A változó időzónáknak, nyilvános munkaszüneteknek és a nyitvatartási időknek köszönhetően nincs követőrendszer kiépítve. Éppen ezért a kézbesítés időpontjában nem is tudjuk a megrendelés célba érését rögtön visszaigazolni, habár a kívánt időpontban történő kézbesítést garantáljuk. Amennyiben szeretnél visszaigazolást a kézbesítés sikerességéről, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy E-mailben és kérünk visszaigazolást az adott ország központi irodájától. Bármilyen egyéb információ, probléma esetén, kérjük értesíts bennünket e-mailben.
Természetesen mindig igyekszünk a kiválasztott csokornak megfelelőt készíteni, de figyelembe kell venni, hogy az üzletek nem tudnak folyamatosan minden virágból tartani, és mivel a virágok időszakos termékek, ezért közülük nem minden kapható az év minden napján. Egy-egy csokor egy kissé eltérhet a weboldalon látható csokroktól, de minden esetben igyekeznek a jellegét megtartani. A képek illusztrációként szolgálnak!
A temetésre és esküvőre történő szállítások kivételével nem tudjuk garantálni a percre pontosan történő kiszállítást! Amennyiben munkahelyre megy a virág, úgy ezt légyszíves a rendelésben feltüntetni. Ebben az esetben virágcsokor munkaidőben kerül kiszállításra. Ha mégis pontos időre szeretnéd kérni a virág kiszállítását, úgy ezt kérjük szintén feltüntetni a rendelés folyamán a megjegyzések ablakban. A virágüzletek nyitvatartási ideje üzletről üzletre változik, gyakran előfordulhat, hogy csokrot zárás után kézbesíti a virágos.
FONTOS! Nagy alkalmakkor (Karácsony, Nőnap, Anyák napja, Valentin nap) a sok rendelésre való tekintettel nem tudunk pontos időre történő kiszállítást vállalni. Olyan is előfordulhat, hogy 1 nappal előbb vagy később kerül kiszállításra a csokor.
Virágküldő szolgálatunk garantálja, hogy minden rendelést a kívánt napon kézbesít! A legtöbb esetben a címzettől kapsz visszajelzést a sikeres kézbesítésről. Ha ez mégsem történne meg, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy E-mailben. Külföldre történő virágküldés esetén általában másnap tudunk viszaigazolást adni a legnagyobb biztonsággal (figyelembe véve az eltérő időzónákat). Ha bármilyen oknál fogva meghiúsul a kézbesítés, ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb értesíti Önt erről telefonon vagy E-mailben.
Amennyiben a címzett nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár/virágos egy értesítőkártyát hagy a postaládában, amin rajta van a bolt elérhetősége. A virágkézbesítő egy harmadik személy bevonását is igénybe veheti (pl. szomszéd, recepciós, portás, temetői dolgozó...stb.).Természetesen a kézbesítés sikertelenségéről értesítünk telefonon vagy E-mailben.
Ha változtatni kívánsz a rendelésen, jelezd felénk E-mailben vagy telefonon munkaidőben. Kérünk, vedd figyelembe az időzónák változását és a helyi szabadnapokat. A változó időzónáktól és a munkaszüneti napoktól függően tudjuk csak a kézbesítést megváltoztatni, abban az esetben, ha azt legalább 24 órával a kívánt kézbesítés előtt bejelented.
Irodánk munkanapokon reggel 09.00-17.00 óra között, illetve szombaton (nyár kivételével) 09.00-12.00 óra között áll szíves rendelkezésedre. Munkaszüneti napokon, szombat délutánonként és vasárnaponként zárva tart a központi iroda.
Ha törölni kívánod megrendelésed egy váratlan ok miatt, lépj velünk kapcsolatba az aznapi munkaidőn belül. Legyél kedves a megrendelésszámra hivatkozni, amit E-mailben kaptál tőlünk. Külföldi megrendelés esetén a változó időzónáknak és munkaszüneti napoknak megfelelően csak abban az esetben fogadjuk el rendelésed visszavonását, ha azt a kézbesítést megelőzően legalább 48 órával bejelented.
Cégünk egy évtizede foglalkozik online virágküldéssel Magyarországon és külföldön egyaránt, több, mint 140 országban. Mintegy 40 000 partnerüzletünk segít abban, hogy a megrendelt virágcsokrok és ajándékok időben és kiváló minőségben jussanak el a címzettekhez nem kis örömet szerezve ezzel. Garantáljuk a friss virágokból összeállított csokrot, és a minimum 3 napi vázaállóságot. Garantáljuk emellett a lehető legpontosabb és legdiszkrétebb kiszállítást, és a pénzvisszafizetést, amennyiben minőségi kifogást találsz szolgáltatásunkban.
Azért, hogy virágod a lehető legtovább friss maradjon, cseréld a vázában a vizet minden nap, és vágj le egy kicsit a szárából. Ezen kívül tehetsz tartósítószert is a vízbe, amit virágüzletekben, kertészeti szaküzletekben lehet megvásárolni. Mindig tartsd a virágot a neki megfelelő hőmérsékletű szobában és óvd a közvetlen napfénytől. Még egy tipp: gyümölcsök, zöldségek közelébe vágott virágot ne tegyél. Ilyen törődéssel virágcsokrod akár 5 napig is eláll.
Cégünk az összes országban egységes szervízdíjjal dolgozik, amit beépítettünk a csokor árába. A csokor árán kívül egy egységes kiszállítási díjat kell megfizetni, ami 6 euro, kb. 1.950 forint. Csak abban az esetben kell nagyobb kiszállítási összeget fizetned, ha a kiszállítási cím 15 kilométeres körzetében nincs virágüzletünk. Ebben az esetben a rendszer automatikusan jelzi a kiszállítási felárat, vagy amennyiben még nem szállítottunk ki oda, telefonon/e-mailben értesítünk a plusz költség mértékéről.